Semester

Fem dagar på min efterlängtade semester har gått. Sambon jobbar som vanligt otroligt mycket dessa veckor, men det gäller att hålla ångan uppe ändå. De har ju trots allt sin högsäsong nu. Olyckligtvis är det mest att göra på hela året nu när jag har mina semesterveckor, men jag har det bra ändå. Nelly och jag har spenderat mycket tid i Askersund hos mamma och pappa. Sara är hemma vilket är mycket trevligt. Som tur är har mamma, pappa och sara semester samtidigt som mig, Bad i vitsand, glass i hamnen och en tur till kolmården är sådant som hänt och ska hända.

Fick nyss ett gulligt sms från Johanna och Erica på jobbet. De saknar mig redan. Skönt att vara efterlängtad. Saknar mina tjejer med. Vi har ju så roligt jämt.

Idag startade jag dagen med att göra en mysig frukost till oss. Martin började inte förrens klockan 11 så vi fick några mysiga timmar tillsammans. Jag hade köpt färska jordgubbar med mera. Jag längtar efter honom mycket när vi ses så lite som vi gör.

Skulle vilja åka in och handla lite nya kläder. Ska försöka få med mig Sara någon dag nästa vecka. Skulle behöva lägga i lite slingor i mitt hår också någon dag nästa vecka.

Nelly sover i sin vagn, men ska snart ta och väcka henne så att hon får i sig lite mat. Ska försöka att få i henne lite ärtsoppa och pannkaka. Torsdagsmat på en fredag. Hon pratar så mycket nu det lilla pyret. Mammas lilla bebbe är stor, snart två år.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Det är alltid lika mysigt att läsa din blogg.

2010-07-31 @ 08:33:30
URL: http://lisenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0