Tiden springer iväg...

Helgen som var gick väldigt fort. Jag jobbade först på lördagen. Johanna och jag startade dagen med en mycket stressig inventering, men det gick bra. Direkt när jag kom hem från jobbet hade min barndomsvän Johanna dykt upp på ett spontanbesök för att fira mig i efterskott. Trots att jag var lite stressad blev det ett mycket trevligt och uppskattat besök. Fick tulpaner och en jättefin ljuslykta.

På kvällen åkte jag för att träffa några av mina underbara arbetskamrater hemma hos Erica. Det var jag, Johanna, Anna och Erica. Erica och hennes sambo Mats håller på och rustar och gör fint i deras hus. Vi hade lite knytkalas och drack en massa goda viner och lite bubbel. En mycket trevlig kväll med massor av skratt och gott sällskap. Det behövs en och annan tjejträff för att fylla på med lite energi ibland. Längtar tills nästa träff som jag vill ha här hemma. Har lite förslag på meny tills dess.

Veckan går väldigt snabbt. Nelly har varit hemma en dag från dagis då hon varit lite förkyld. Idag var hon igång igen. Hon blev lite ledsen när jag skulle gå ( första gången) men sedan gick det bra. Skönt. Idag sov hon där för första gången.

Martin jobbar väldigt mycket. Dagar och kvällar. Jobbigt! Nu kommer han vara borta varenda kväll och sedan åker han till Norge på söndag. Det kan inte bli sämre. Men jag får försöka att stå ut. Varför är det så jobbigt att vara ensam hemma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0