Tacka vet jag goda vänner...

Idag har Nelly och jag varit duktiga och bakat två plåtar med Källarfranska med vallmo- eller solrosfrö och en plåt med semlebullar. Gud vad lätt det är att göra bra deg i min Kitchen aid.

Vi har haft besök av familjen Bodén/Larsson idag. Alltid lika mysigt när de kommer. Nelly och Rasmus har åkt pulka och badat badkar tillsammans. Två väldigt blöta mammor blev det dock efter badet. Ikväll stod killarna för matlagningen så det blev tacos för hela slanten. Mycket gott. Till och med Nelly mumsade i sig lite. Det är så roligt att se hur Nelly och Rasmus går så bra ihop. De pussas och kramas. Vilka gullungar. Tacka vet jag goda vänner.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

:-)

2010-02-02 @ 19:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0