En lång dag

Dagen började med lämning på dagis. Idag skulle Nelly och de andra dagisbarnen på friluftsdag, så hon hade matsäck med sig i sin konken miniryggsäck idag. Så gulligt att min lilla tjej skulle på utflykt.

Sedan bar det av till jobbet. Det var ganska mycket folk idag så det var full rulle ( hahah, full rulle). Vi kände helt klart av löningen för några dagar sedan.

Sedan hem och äta mat, natta Nelly och städa lite. Hatar när det ligger leksaker över allt. Var tvungen att ta ett race.

Har väntat med spänning hela dagen att de skulle ringa om jobbet jag var på intervju för igår. Om man inte fick det skulle man få ett mail, och skulle man tillsättas på någon av tjänsterna så skulle hon ringa. Men inget mail, och inget telefonsamtal idag. Usch vad pirrigt. Bara att hålla ut.

Pratar med världens bästa Karin om mattips ikväll. Vill man ha inspiration så är hon rätt kvinna att vända sig till. Sprudlar alltid med sitt härliga humör och mattips. Du är bäst vännen!

Längtar efter Martin. Men jag tror och hoppas att han kommer imorgon kväll/natt.

Imorgon bitti är det vinprovning. Pinot noir är druvan som står i fokus.


Kommentarer
Postat av: Karin

Gumman va du är snäll. Nu gjorde du min kväll med dom härliga orden. Men du är en minst lika bra inspirationskälla till matlagning. Kram

2010-01-28 @ 21:44:21
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0