Besvikelse

Har gått i tre långa dagar och väntat på svar på ett jobb som jag var på intervju för härom dagen. 400 som sökte reducerades till 10 personer som fick komma på intervju, varav jag var en av dem. Intervjun flöt på väldigt bra och jag kände mig stolt över mig själv när jag gick därifrån. Hon som intervjuade skulle ringa om man fick jobbet, och maila om det tillföll någon annan. Så idag söndag ringde det på mobilen (dolt nummer), och det visade sig vara hon. Tyvärr hade hon det tråkiga beskedet att jag föll på målsnöret, men att hon hade fattat tycke för mig så att hon i alla fall ville ringa och tala om att jag inte fick jobbet istället för att maila. När jag lagt på samtalet så började jag faktiskt att gråta. Jag vet inte varför men jag blev så besviken på mig själv. Det har varit så mycket runt omkring mig, så jag ville bra få det här jobbet som tack för all slit och möda jag lagt ner på mycket. Men tyvärr blev det inte så...


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vet du vad, det kommer fler chanser! Så deppa inte för detta, se möjligheten! :) Eller något sånt fint.. Men iaf, du är duktig och du kommer att få ditt kvitto! Tro mig!

2010-01-31 @ 16:32:45
URL: http://nadjisen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad tråkigt. Men du får snart ett annat jobb! Bara att söka vidare, även om det är svårt. Vad gör ni i veckan? Kram!

2010-02-01 @ 08:13:53
URL: http://johannahandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0