Ännu en födelsedagspresent






Idag har jag varit på Karlskoga lasarett och gjort en kontraströntgen på mina njurar. Ska bli skönt att få veta om det sitter fast några fler stenar. Fick presentkort på Presentbutiken i Degerfors och unnande mig att stanna till där på vägen hem från lasarettet. Två stycken gråa Mateustallrikar fick följa med mig hem. Har länge velat samla på dessa vackra tallrikar. Efter mycket om och men valde jag tallrikarna i en grå nyans. Funderar på om jag ska köpa lite olika färger och blanda framöver eller om jag ska hålla mig till de gråa. Vad tycker ni?

Det gröna uppläggningsfatet som tallrikarna står på kommer från Bruka design. Det har jag fått av mina arbetskamrater.


Kommentarer
Postat av: Sara

=) snyggt

2010-01-04 @ 21:29:44
URL: http://saraalvarsson.blogg.se/
Postat av: Karin

Mateus har så himla fina grejer. Men jag har inte hittat nån i Malmö som säljer det. Får väl åka till Degerfors nästa gång jag är hemma helt enkelt. :) Kram

2010-01-05 @ 13:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0