2010-01-02 Min 25-års dag

Vaknade i morse till sång och frukost på sängen. Martin och Nelly hade fixat så fint. Nelly bar paketet och sträckte snällt fram det till mig. Så gulligt! Jag fick en I-pod nano av mina älsklingar.
Har firat min 25-års dag lungt och skönt med nära och kära. Var inte i form för ett stort kalas nu när jag har njursten och varit allmänt hängig i flera flera dagar. Bjöd på en buffé av pajer och sallader, och tårta till kaffet. Fick massor av fantastiska presenter och blommor.



Underbar bukett från min syster.



En vacker vit blombukett från min älskade vän Karin. Vad lyxigt det är med blombud.



Det här söta kortet talar för sig själv. Jag älskar dig Sara lillsyrran min.



Så här blir det när man fyller 25 år och har en sambo som arbetar med ljud och ljus. Ett skämt men det ska synas att man fyller år. Vackert med färgerna i snön.





En vacker orkidé



Åh som jag trånat efter en Kitchen Aid nu har jag en. Tack mamma och pappa.



Tillhörande köksredskap och en vispskål i glas till min kitchen aid fick jag av mina morbröder och moster med familjer.


Kommentarer
Postat av: Rebecka L

Åh jag vill gärna komma och baka med dig o din maskin någon dag!! KRAM

2010-01-03 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0