Alla hjärtans dag 2010-02-14

Idag är det då hjärtedagen. Berättade för Nelly att det är en dag när man kramas och pussas extra mycket. Då fick jag en stor kram av lilla Nelly. Hon är allmänt hängig idag. Hostig och trött. Hon kräktes i fredags kväll, men jag tror det var en blandning av slem som kom upp och inte magsjuka.

Hade gärna vaknat upp med min älskade sambo vid min sida dagen till ära. Men han kommer inte hem förrens imorgon från Norge. Saknar honom. Ska förse honom med lite extra födelsedagspresenter istället för alla hjärtansdagspresenter. Jag älskar dig Martin.

Har tittat på Nyhetsmorgon där det visat sockersöta bröllopsklänningar och vackra brudbuketter. Jag vill också gifta mig och ha ett prinsessbröllop. Är bjuden på ett bröllop i sommar som jag ser fram emot. Vi har inte tackat ja ännu, men det hör väl till etiketten att vänta lite med sitt svar.

Igår jobbade jag först i Degerfors för att sedan åka vidare med Johanna till butiken i Karlskoga för att hjälpa Erica. Det var roligt att kunna ställa upp för en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0