Svala höstvindar viner utanför...

Tog nyss en liten promenad med Nelly. Hon har inte sovit tidigare idag så vi tog vagnen och gick en liten sväng. Den lilla somnade på en gång och ligger nu ute och sover under myggnätet.

Idag har vi varit en sväng till Marieberg för att inhandla en ny mobiltelefon till mig. Blev självklart en vit Sony Ericsson
C901 tror jag bestämt att den hette. Nelly och jag passade på att inhandla lite saker på Panduro och sedan gick vi en sväng på Hemtex för lite inspiration.

Nelly är helt galen i Hello Kitty. Hon ser den söta lilla figuren över allt när vi är ute och shoppar. På Hemtex hade de barnlakan och kuddar med henne på, dock inte i spjälsängsmodell så Nelly får allt vänta lite. På hemtex fick jag med mig en prydnadsträhäst hem. Svårt att förklara men de är i alla fall väldigt moderna nu. Bilder kommer senare. Hade tänkt mig en vit, men det slank med en svart hem.

Igår kom sambon hem med tre röda rosor. Blev helt varm inombords. Vad det värmer att få lite uppmuntran ibland. Gud vad jag älskar min sambo.

Ska spendera några dagar hemma hos mamma och pappa då sambon är ute på jobb igen. Skönt för Nelly och mig att bli lite ompysslade.



Ny mobiltelfon från Sony Ericsson tillverkad i återvunnen plast. Tyckte jag var bra.



Köpte stickers på Panduro som jag ska skapa ordning och reda i vårt pannrum med. Har inhandlat olika sorters förvaring på IKEA som snart ska märkas upp. Bilder på ordningen kommer framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0