Sambon har varit ledig, hurra!

Idag har Martin äntligen varit ledig. Det var länge sedan sist nu. Idag har vi varit på en tur till Kvarntorpshögen. Vi parkerade och gick upp för den branta kullen. Det tog på krafterna med en liten tjej som stundtals ville gå, åka vagn eller sitta på axlarna. Men upp kom vi. Vilken vacker utsikt det är. Vi njöt av vyerna tillsammans. Man blir glad inombords när sambon kramar om mig och säger att han är stolt över vår familj. Det är jag med.

Sedan blev det en tur till Örebro för att strosa runt i affärer och ta en fika. Martin köpte en bok till Nelly som de legat och läst i på golvet de två. Som de busat och kramats idag pappa och dotter. Det är fint att titta på när de busar med varandra. De älskar varandra de där två. Jag älskar mina två. Min lilla familj.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0