Lite av de saker som slank med hem ifrån sthlm



Älskar tygservetter. Hittade klassiska rutiga från Bruka Design.



Vitt, vitt och vitt. Ett fint fat och salt- och pepparskålar, även detta från Bruka.



Trähästar i dalamodell har blivit populära. Jag har fastnat för dessa. Hade egentligen velat ha en vit men jag tror den här kommer att göra sig fint i fönstret på kontoret.



Lite inspiration i höstmörkret. En ny mamatidning landade i brevlådan den här veckan. Ska mysa och läsa dessa innan jag somnar.

Höstvindarna
viner utanför fönstret och jag känner en stor lust av kreativitet nu när det blir kallt och höstlikt ute. Jag får lust att sy, pyssla och inreda här hemma. Dekorera med fina blommor och ljus. Man får mer tid att njuta inomhus nu. Har sådan lust att förnya här hemma. Hoppas att vi kan börja med renoveringen av vårt sovrum snart, bara Martin får jobba lite mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0