Upptäckarhuset i Hallsberg

Idag tog jag, Rebecka och barna och packade in oss i bilen och for till Hallsberg. Vi gjorde ett besök på childrens playhouse. Det var verkligen över all förväntan och supermysigt för barnen. Nelly och Rasmus hade roligt och jag och Rebecka roades av att se på när de små lekte. En succé var ju Coopaffären i miniatyr. Huset består av ett antal små rum där man kan leka allt från brandman, café, doktor eller busa i vatten. Det blev en sväng till Mc Donalds för lunch. Nelly som är för liten att äta hamburgare fick en ballong med sig hem i alla fall. Den gick tyvärr sönder och Nelly grät floder på eftermiddagen. Jag och Nelly tog en sväng till Marieberg galleri på eftermiddagen för att köpa en jacka. Hittade en fin kappa på Vero Moda. Min kära mamma bidrog till jackan. Vilken mamma man har!

 



































Det tar på krafterna att busa en hel dag. Nelly somnade redan klockan sju.

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Ååå, vad mysigt det ser ut. Vill bara komma och krama Nelly=)

2009-11-10 @ 20:43:10
URL: http://saraalvarsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Ååå, vad mysigt det ser ut. Vill bara komma och krama Nelly=)

2009-11-10 @ 22:04:02
URL: http://saraalvarsson.blogg.se/
Postat av: Nadja

Oj, jösses vad roligt det verkade det där huset ni hade besökt! Riktigt mysigt såg det ut.. avis på att ni har såna bra ställen nära till hands! ;)

2009-11-11 @ 13:59:00
URL: http://nadjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0