Hoppas dessa landar i min brevlåda snarast...

Har klickat hem dessa från HM. De ska levereras i början av nästa vecka så jag hoppas de kommer innan vi åker till Paris. Budgetklänningar men det får duga just nu. Vet inte om jag packar med mig både klänningar då vi bara tar med oss ett handbagage. Duger dessa till två finmiddagar? Annars är jag öppen för förslag på bra julklappstips till allt från sambon, lillasyster, dottern med flera. Någon som sitter på några? Nu ska jag krypa ner i sängen som drömma mig bort. Vill att det ska bli morgon så att Martin snart kommer hem. Han lanadar imorgon bitti. Ska bli så skönt att få hem honom igen från hans semestertrip.






Kommentarer
Postat av: Sara

Underbart fina båda två=)

2009-11-25 @ 22:08:50
URL: http://saraalvarsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Jag blev utvald att få fotografering och sminkning gratis av The studio från göteborg. De var här i skövde några helger och då fick jag välja en dag och göra detta samt att ta med mig två vänner. Blev jätte nöjd. Nackdelen var att jag fick betala korten själv.



Kram

2009-11-25 @ 22:12:30
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0