Njuter av en kopp te...

En av mina passioner i livet är att dricka te. Älskar lösviktsteer av olika smak och doft. Just ikväll blev det ett lösviktste som heter Lust och fägring, med smak av passionsfrukt. Underbart gott med lite mjök i. Absolut inget socker i, det bara förstör smaken.

Nelly har precis krupit till säng. Så jag sitter framför datorn och letar passande litteratur och inspiration till vår C-uppsats. Martin kommer hem från Norge ikväll vilket ska bli underbart skönt.

Pappa har bokat en Greklandsresa till hela familjen när mamma fyller 50-år. Pappa fyller också 50 i år men inte förrens i sommar. Så när mamma fyller år i april så bär det av. Mamma, Pappa, Sara, Staffan, Martin, Nelly, Martins föräldrar och jag. Hade väl inte i min vildaste fantasi kunnat ana att vi skulle resa i år med lilla Nelly. Men det ska faktiskt bli skönt och roligt att åka utomlands. Jag hoppas bara att Nelly inte får allt för ont i öronen när vi ska flyga. Det blev ett fyrstjärningt hotell på Rhodos som heter Poseidon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0