Blåa ögon och rosa små skor



Så här ser jag ut när jag ätit mina majskrokar.



En kladdig liten tjej med trollbindande vackra blå ögon.



Min älskade lilla dotter Nelly



Idag shoppade jag en snygg bag att ta med mig på Londonresan...



Dessa små rosa skor fick Nelly av sin pappa idag. MIn kära sambo hade spenderarbyxorna på sig idag. Dottern får precis vad hon vill. Dessa skor ska med till Grekland och kostade "bara" 359 kr. Men ska man vara liten och tuff så....



Nellys nya Nike-skor i storlek 18.5. Ännu sötare var de som Nelly fick när hon föddes av farbror Jerker och Pernilla. Då endast strl 15. Nelly kommer bli en märkesnörd precis som min älskade sambo och hennes pappa Martin.



Bara det bästa ska dottern ha enligt Martin. Nelly fick även en Kånken mini från Fjällräven av sin pappa. Inte heller den var gratis närmare 400 kronor. Så gudomligt söt liten ryggsäck.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hon är så himla söt! Riktig gounge det!

2009-03-27 @ 15:25:31
URL: http://fiddelifia.blogg.seia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0