Flera bilder från Sälen



Inte illa att vara snart 6 månader och åka pulka i backarna i Sälen i full fart.

Idag har vi varit på rundtur i sälen, och de övriga skidområdena. Vi tog en sväng till Stöten där vi åt mat, Nelly åkte pulka med mera. På vägen hem stannade vi och åkte Ice cart. Annars har vi haft mysiga dagar och kvällar i stugan tillsammans med Martins föräldrar. Konstigt att vi varit så få i stugan, vi är vana att vara så många här på plats. Ing-Marie och Sune åkte hem ikväll, men Martin, jag och Nelly stannar till imorgon. Jag har ingen lust att åka hem. Jag älskar att vara i Lars-Åke och Anns stuga. Önskar att vi hade vår egen stuga här uppe.



Busungen nummer ett.



Hela gänget i Sälen, farmor bakom kameran.



Farmor och Nelly i stugan.


Nelly träffade Byggare Bob och hans kompis i Stöten.



Nelly undrar vem byggare Bob är.


Byggare Bob minglade med Nelly.



Mina två älsklingar gosar på Loungen i Stöten.



Nelly i pulkabacken.



Älsklingarna busar i Pulkabacken. Martin hade längtat efter att åka pulka med Nelly.



Farfar, farmor och Nelly.


Jag och Nelly,



Nelly är en gosunge. Hennes första semester blev en lyckad tur. Alltid glad och på bra humör.



Underbart vackert med skidbackar.



Jag susar förbi i min icecart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder! (. . . . .som vanligt)

2009-01-18 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0