Nya gardiner och älskade lilla Nelly




Nelly i blandad kompott i sin gåstol. Hon går hur snabbt som helst i den runt runt på nedervåningen.








En av två hissgardiner som jag sydde igår. Designen grundar sig på en 1700-tals hissgardin som jag gjort lite egna förändringar på. Dels har jag satt ditt öljätter som banden löper igenom. Först hade jag tänkte att knyta en rosett längst ner på bandet. Men jag fick till det på detta sätt. Är väldigt nöjd.






Lade banden på detta vis.



Sydde även en kappa till gästtoaletten





En suddig bild av lilla toaletten.






Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar er mina små sötisar. Skickar många kramar till er från lilla mig.

2009-02-11 @ 20:14:13
Postat av: joyce

aaaw va söt din sötnos är

2009-02-23 @ 13:32:10
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0