Vilket tråkigt väder

Jag och Nelly hade 'tänkt att åka på Askersundsmarken idag, men vädret gör att jag verkligen känner mig kluven. Ville så gärna att Nelly skulle få gå på marknad men det är inte roligt om det spöregnar. Vi får vänta ut några timmar och se om det blir bättre väder framåt eftermiddagen. Det är ju mest krafs på marknaden men jag tror att Nelly uppskattar att titta lite. Hon är så social vår lilla tjej. Vi var på Marieberg härom kvällen. Hon vinkar och pratar med alla vår lilla tös. Sedan dansar hon i de affärer som har hög och bra musik. Nelly kommer få gå på dans när hon blir lagom stor. Hon har rytmen och musiken i blodet. Hemma hos Martins föräldrar ber hon farfar sätta på musik och sedan dansar hon i deras stora vardagsrum.

Annars så har Nellys Borreliarodnad försvunnit från magen. Hon äter sin sista dos medicin imorgon. Lilla gumman har varit så duktig och tagit medicinen snällt tre gånger om dagen. Martin har varit så imponerad av sin dotter. Martin var nämligen jätteknölig med medicin när han var barn. Sambons pappa Sune fick krångla med honom i timmar.

Martin och jag funderar lite på om vi ska åka bort några dagar själva. Vi tittar på lite resmål. Martin är helt inne på New york. Han älskar ju sitt USA. Han ska eventuellt till Orlando i november. I september åker han till Barcelona. Usch vad lyxigt. Vi får se vad som händer.

Annars hoppas jag få komma igång med lite renovering här hemma snart. Sovrummet väntar på en make over. Sambon har stora planer för rummet. I vår tänker jag göra köket. Får lite pengar av farmor så det ska gå till det har jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Nadja Näätänen

Ja, jag såg att du hade ringt, hade telefonen hemma på laddning & jag var ute på ärenden innan jag hämtade Änglah, så nu ska hon få mat & sen sova.. Jadu, jag är ju inte TOKDÅLIG, men jag har svårt att andas, spec när jag är ute & går & sen när jag ska lägga mig. Men får även stanna upp ibland & andas när jag inte gör någonting, så jag får snällt vänta 6 veckor på undersökning. Man blir såå trött på Svensk Sjukvård! Blev det värre så fick jag åka in akut, men de kunde inte hjälpa mig innan iaf.. =)

2009-08-26 @ 11:44:45
URL: http://nadjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0