Tillbaka på ruta ett

För några veckor sedan tog jag beslutet om att säga upp mig på mitt nya jobb för att gå tillbaka till min gamla butik. Jag har känt under några veckors tid att beslutet om att förflytta mig inte blev som jag tänkt mig. För att göra en lång historia kort så fick jag erbjudande om att komma tillbaka och så blev det. Det kändes fantastiskt skönt att vara tillbaka bland mina gamla arbetskamrater.

Under fredagsmötet så fick jag en helt underbar vit orkidée i en vacker kruka som en "välkommentillbakapresent". Jag blev mycket chockad och rörd när de förklarade att de var glada att jag kommit tillbaka. Kan man ha mer underbara arbetskamrater som vänner? Det värmde. Ska visa bilder på den vackra blomman någon dag.

Man ska göra det man vill, annars ångrar man sig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har gått efter vad ditt hjärta säger. Stolt över dig!

2009-08-31 @ 09:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0