Sitter i trädgården och filosoferar...

Vilket härligt sommarväder det blev idag. Njuter i trädgården medans Nelly ligger och sover i sin lilla vagn. Har varit till Degerfors en sväng på morgonen, träffat Erica och Linda. Alltid lika skönt att träffa dessa glada individer. Nelly sprang för första gången runt bland hyllorna i butiken och jag var livrädd att hon skulle ha sönder något. Sitter och filosoferar över mycket som varit och mycket som komma skall. Tycker att jag har koll på situationen och tänker strunta i allt som inte får mig att må bra. Det är mycket kring mitt jobb som ställts på sin spets under den senaste tiden, men nu har det löst sig vilket känns otroligt skönt.

Funderar över vad jag ska bjuda på för något gott på söndagens Tupperwareparty. Någon som har någon idé på något gott bröd och bjuda på och något musigt till kaffet? Ska leta lite i mina Leila Lindholm böcker och kika lite på nätet. Kanske ska baka något fyllt bröd eller foccaia? Vi får se.

Nelly var i alla fall duktig och tog sin medicin imorse. Satt i pappas famn och tog snällt medicinen trots att hon nästa kräktes av den. Vilken duktig tjej vi har. Rodnaden kring naveln lyser rött. Är det någon som vet om den kommer gå bort? I så fall när går det bort? Är man frisk då?




Vårt lilla busfrö i söta tröjan från Zara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0