Oro och solsken

Vissa dagar blir inte riktigt som man planerat. Idag hamnade Nelly och jag hos mamma och pappa. Alltid underbart skönt att vara hemma hos dem. Man kan koppla av lite medan de pysslar med Nelly. Jag åkte i till Askersund och handlade mig två tidningar som jag slog mig ner med i hängmattan. Inredningsmagasin är det bästa jag vet. Sedan slank en tidning ner som heter Chic men den var allt utom läsvärld. Vilken tråkig blaska.

Nelly har blivit stormförtjust i såpbubblor. Hon fick det i födelsedagspresent av Rasmus, Rickard och Rebecka. Var tvungen att köpa två nya flaskor till henne idag på Lek o Bo i Asund. Hon blir helt till sig när man blåser bubblor.

Annars oroar jag mig en massa för alla runt omkring som inte mår bra. Stackars Martins mamma som varit så yr idag.

Sedan saknar jag SYRRAN. KOM HEM SNART!!!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

å va roligt att det gick hem med bubbler. rasmus är ju också galen "blåsblubble" :-)

2009-08-07 @ 15:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0