Några timmar i ensamhet...

Är så van att alltid ha en liten gullunge kring mina ben, men i eftermiddag och ikväll har Martin och Nelly haft en mysdag ensamma. De har varit till Hovsta och hälsat på. Gud var Martin längtat efter Nelly nu när han jobbat så mycket. De rymde tillsammans idag när jag skulle ha massor av folk här på Tupperwareparty. Det känns lite konstigt att fått vara ensam några timmar nu. HELT ENSAM. Jag är så van att vara med Nelly nu om dagarna nu så det känns riktigt tomt. Jag har inte varit ifrån henne många timmar sedan hon föddes. Det längsta är när vi var till London över en helg i vintras. Men det är rätt härligt att ha en liten fialotta kring sig hela dagarna, som kommer och kramar och pussar på henne. De är påväg hem nu i alla fall. Dags för välling och penicillin. Hoppas hon inte sover redan i bilen får då blir hon ledsen om vi ska väcka upp henne. Ska nog förbereda lite välling nu...




Min lilla solstråle.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hej min van!!! Sa glad jag blev nar nu skrev till mig!

Tack for dina fina ord!

Jag har det bra i varmen. Jag har inte manga veckor kvar nu. Hoppas pa att mitt liv fortsatter vara lika roligt hemma som det ar har.

Lillan ser ut att ha blivit riktigt stor nu. Hur har ni det? GaR det bra?

Jag vet inte om jag ar sa duktig pa att fota, men om du gifter dig sa lovar jag att stalla upp!

Nu maste jag ga till skolan. ha det bra!

Ska forsoka komma loss nan helg nar jag kommer hem till sverige o komma o halsa pa er.



Kram Lisen

2009-08-24 @ 08:02:25
URL: http://lisenlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för helgen syster=)

2009-08-24 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0