Vinden blåser i min riktning

Idag blev jag och Maria färdiga med vår C-uppsats. Äntligen! Efter ett halvårs jobb, är den klar. Det är med blandade känslor vi lämnade den ifrån oss. Nu är den inlämnad och väntar på opponering. Det firade jag och Maria med en lunch på värdshuset här i Hasselfors. Vilken god mat de hade. Sedan styrde jag mot Marieberg för att unna mig en eftermiddags shopping. Hann med en tur till sjukgymnasten idag också. Jag var stelar än någonsin idag. Det handlar om stress helt enkelt. Jag fick värmebehandling och massage. Det var inget vidare skönt idag hon behandlade en knuta i ryggen så jag nästan blev svimfärdig. Men så här i efterhand blir det alltid bra. Det är även konstaterat att ljudet i örat är tinnitus och att spänningarna kommer från att jag gnisslar tänder på nätterna. Väntar ännu på min bettskena. Kommer bli skönt med den sedan.

Fick en present av Nelly och Martin idag för att jag klarat av uppsatsskrivandet så bra. Jag fick en ny digitalkamera. Vilken snäll sambo och dotter man har. Jag älskar dem båda av hela mitt hjärta. För fem år sedan när jag tog studenten fick jag en digitalkamera så Martin tyckte jag var i behov av en ny.

En stor lyckönskning skickar jag till min vän Ingela som fått världens sötaste lilla dotter Tilda. Grattis till din lilla ängel.

I helgen åker vi till Rhodos som jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Du ringde igår såg jag. Har ju ljudlös när jag é på sjukhuset. Ska försöka ringa ikväll.. Eriks föräldrar kommer idag. Kram

2009-04-25 @ 09:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0