Mycket har hänt sedan sist...

Idag är älskade lilla Nelly sjuk igen. 39 graders feber. Stackars goa lilla ungen. Tycker det är lite läskigt med alvedon. Ungen blir ju som förbytt på tio minuter och när medicinen går ur kroppen så blir hon helt slak igen. Det känns bättre att kroppen får ta hand om febern, men man ska ge små barn alvedon vid över 38.5 grader säger dem.

Jag har sagt upp mig i Degerfors också. Ska byta butik till Hallsberg. Det ska bli spännande och kommer bli ett lyft för mig tror jag. Jag känner att jag kommer utvecklas mycket genom bytet. Men jag kommer att sakna mina arbetskamrater (vänner) på jobbet. Speciellt Erica och Gun. Vet inte hur jag ska klara mig utan dem. Det kommer bli ett sorgligt avsked.

I helgen var jag, Nelly, Martin uppe och hälsade på Sara i Sthlm. Det var väldigt kul att se hur hon bor och jobbat. Mamma och pappa var där redan på lördagen, men vi kom upp på söndagen oanmälda och överraskade. Det blev en mysig dag på stan med lite shopping och lunch på en god italiensk restaurang.

Annars kämpar jag på med C-uppsatsen. Går hos sjukgymnastiken och får massage och avslappning för min värk i rygg, nacke och axlar. Det är skönt. Spänningar som beror på att det varit ganska mycket ett tag,

Maria och jag börjar se ljusningen på C-uppsatsen. Vi skriver resultatet nu och har diskussionen kvar sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0