Grekland, Rhodos våren 2009

Uppdaterar bloggen från värmen i Grekland, med bilder och lite smått och gott. Just nu har vi lagt en väldigt trött Nelly som varit vaken sedan tidig morgon. Nelly har varit så duktig under hela flygresan, jag och Martin är så stolta. 



 

Nelly dagen innan vi åkte.



Nellys första flygresa. Här står Martin och Nelly i mittgången.



Lilla familjen på hotell Sunwing Resort Kallithea



Nelly och farfar Sune vid poolbaren. Nelly i sin nya keps.


To be continued...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej!

Ni ser ut att ha det super i Grekland! Härligt!

Skönt med C uppsatsen också.

Ha det gott så ses vi när ni kommer hem! Kram

2009-04-27 @ 12:14:24
Postat av: Micke

Hej!



Jag ser att ni är på Sunwing Resort Kallithea:) vi ska också åka dit senare iår och det är första gången vi överhuvudtaget är på Rhodos. Är det ett bra ställe tycker du?



Du får gärna skriva lite om hotellet, frukostbuffén, maten , poolerna, havet, osv. Och gärna lite om omgivningarna - finns det någon shopping i närheten eller är det bara Rhodos stad som gäller?



Skriv om vad som helst som handlar om Sunwing Kallithea och runt omkring, jag är nyfiken på allt :D



du kan svara här om du vill , så kollar jag här igen:)

fin blogg förresten!

Mvh Micke

2009-05-02 @ 11:13:27
Postat av: Anonym

Hej Micke. Vad kul att du hittade till min blogg. Vi åker tyvärr hem från ett underbart Sunwing Kallithea imorgon. Vi har haft en underbar vecka på ett väldigt fint hotell. Bra städning och service. Fint hotellområde med mycket aktiviteter både för barn och vuxna. Jag och min sambo hade aldrig varit på Rhodos eller i Grekland förut, men helhetsintrycket är mycket bättre än Kanarieöarna för exempel. Mycket god mat och dryck, och grekerna är mycket trevliga. Jag kan tipsa om Rhodos stad som varit underbart att gå i. Speciellt i gamla stan innanför murarna. Det kostar 7 euro att åka taxi till mandraki hamnen. Vi har testat många bra restauranger i stan, men även en bit bortanför hotellet som varit bra. Jag ska återkomma med namnen. Något mer du vill veta?

2009-05-02 @ 22:50:08
Postat av: Johanna

Diggar kepsen!

2009-05-04 @ 21:36:52
Postat av: Micke

tack för ditt svar! trodde jag hade svarat innan , men hade visst inte gjort det såg jag nu, så här kommer ett lite sent svar.



Det låter ju som ett bra ställe :)hmm, nja jag tycker jag fick reda på en hel del i ditt svar, men det vore alltid kul med lite bilder och sånt därifrån, ifall du har några mer än dom du redan har lagt upp. Och hur var havet och stranden?



Kul att ni trivdes , hoppas vi gör detsamma! :)

2009-05-18 @ 16:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0