En varierande dag...

Dagen började tidigt idag. Tidigare än vanligt. Maria och jag sågs redan halv åtta i Brändåsen, för att sedan styra in till universitetet för att ha seminarie. Sedan gick resan vidare för att genomföra några intervjuer till vår C-uppsats. Sedan pluggade jag och Maria några timmar. Ikväll har vi ätit tacos och gårr en kvällspromenad. Det är underbart att komma hem på dagarna och mötas av Nellys leende. Jag känner mig otillräcklig som mamma ibland just nu när allt bara snurrar på. Men jag tar mig som sagt tid någon dag att vara med Nelly utan pluggande och andra krav. Martin är en underbar pappa. Idag har han och Nelly varit i Karlskoga och hälsat på Jerker på dialysen. Sedan styrde Nelly, Martin och Ing-Marie vidare till Sunes jobb. Han blev överraskad när Nelly kom och hälsade på sin farfar på jobbet. Sedan åkte de en tur till Mariestad för att I-m skulle klippa sig.

Igår var också en helsnurrig dag. Pluggande, intervjuer till 18 på kvällen och sedan i en illfart till jobbet för att förbereda för Modulskifte i butiken. Kvällen slutades med att dela en pizza med min arbetskamrat Erica. Trevligt. Vilken tur att man har sina vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0