Stolt över dotter och sambon

I torsdags kväll passade Martin Nelly från 18.00 till 22.00 alldeles själv när jag var på möte på jobbet. Det var faktiskt väldigt skönt att göra något på egen hand. Litade till 100 procent på att min älskade sambo skulle ta hand om vårt barn på bästa sätt. När jag parkerade bilen och gick mot dörren och öppnade den möttes jag av ett lugn. Framför tv:n låg mina älsklingar och tittade på tv. Det hade gått jättebra trots att lilla Nelly bajsat ner sig totalt.

Igår var Martin och jag på bio tillsammans med två kompisar. Det känns alltid lite jobbigt att lämna Nelly men farmor och farfar tackade inte nej till att vara barnvakt till vårt charmtroll. Även där möttes vi av ett lugn när vi kom hem. Vad snäll och lugn hon är vå älskade ängel. Jag smälter.

Känns lite jobbigt att lämna ens lilla barn i modershjärtat men det måste man för sitt eget välbefinnande ibland. Hon är ju alltid i goda händer trots att inte mamman alltid är med. Men hon är ju så liten....

Vilken dotter vi fick jag och Martin. Bra på alla sätt och vis...



Kommentarer
Postat av: Nadja

Heheheh, gillar Nelly också att titta på TV? Kramar

2008-09-20 @ 20:41:03
URL: http://nadjisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen, klart att man behöver komma bort från vardagen ibland.. och att lämna bort barnet till barnvakter är bra både för barnet och för en själv... =) Ni verkar ha en jättesnäll liten tös, längtar tills jag får träffa henne... saknar dig också!!! Kram

2008-09-20 @ 23:52:54
Postat av: Hanna

OJ, det var jag som skrev det som inte står nåt namn på :-S

2008-09-20 @ 23:54:07
URL: http://www.metrobloggen.se/mammishannis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0