Shopping de senaste dagarna...

Har unnat mig lite nya kläder efter graviditeten. Skönt att vara sig själv igen, minus några kilon till. Dock har viktnedgången kanske gått lite väl fort, har känt mig lite matt. Därför passade det fint med lite nya kläder. Det blev Marieberg förra veckan och Hallsberg i går. Stackars Nelly kräktes ner hela sig och moster Sara inne på Lindex igår. Magen var för full då hon ätit och inte bajsat riktigt som hon ska. Men jag ringde till sjukvårdsrådgivningen och tydligen kan det bli så ibland. Men det var synd om den lilla tjejen. Så vi åkte hem tidigare än vad vi räknat med för att den lilla skulle få vila.




Chinos till mig

Ett klänningsset till Nelly med fem myror är fler än fyra elefanter.

Sedan blev det en kort jeanskjol till mig. Tre tröjor från MQ och lite annat smått och gott.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hej gumman! Änglah kräks också ganska ofta, visa dagar ingenting & vissa dagar ofta, så det behöver du nog inte oroa dig för, inte för att man inte ska oroa sig, men ändå.. du vet vad jag menar. BVC sa till mig att det blir så när de börjar äta mer osv, och att de inte kräks upp det som är i magen utan det som inte "fått" plats i magen! Allt bra med er annars? Kramar

2008-09-04 @ 12:09:55
URL: http://nadjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0