En underbart skön helg

Helgen har jag spenderat hos mina underbara föräldrar i Askersund. Skönt att vara hos dem när Martin är ute och reser. Jag saknar honom så och det underlättar att ha någon annan nära med en liten baby.

Snälla mamma erbjöd mig att gå på chokladsalongen och titta på Lelila Lindholm medans hon passade Nelly. Vilken snäll mamma jag har som alltid ställer upp och hjälper mig. Vad skulle jag göra utan henne?

Leila Lindholms föreläsning var givande och rolig. Hon lagade tre bakverk med choklad som vi fick smaka på. Hon var lika charmig och duktig som på tv. Jag fick hennes senaste bok signerad. Roligt att ha.

På lördagskvällen kom Johanna ut till Lyckeberg och vi hade en kväll full av god mat och prat. Vad går upp mot lite tjejsnack över en kopp te? Ro för själen.m

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hej gumman! Jackan är köpt på Lindex! =) Hoppas allt är bra med er! Kram

2008-09-18 @ 09:55:08
URL: http://nadjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0