Kombi...

Ja på fredag ska antagligen familjen Reinholdsson, Alvarsson åka till Linköping och införskaffa sig en kombibil. Det som pappan i familjen inte skulle ha köpt över sin döda kropp innan han fick sin älskade lilla dotter. Det går inte att åka runt i min lilla bil och lasta ur och i vagnen när man handlar. Dessutom ryms det inte några matkassar när vagnen tar upp hela kofferten. Så en Skoda Octavia kombi ska vi antagligen köpa. Jag har redan hunnit med att avverka tre bilar på mina 5 år med körkort.

Idag passade farmor och farfar Nelly medans jag och Martin hade lite egen tid. Vi åkte på marknad i Fjugesta. Mysigt att bara vara VI. Men vi saknade Nelly och åkte hem tidigt.

Imorgon ska vi till Marieberg och handla en kostym till Martin som han ska ha på dopet.

Nelly och jag har haft en mysdag idag med bland annat en långpromendad.


Kommentarer
Postat av: Moster Sara

Saknar er mina snuttisar.



Hoppas på att komma hem snart=)



Love you. /puss puss

2008-10-07 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0