Ett bländande vitt leende...

ska jag skaffa mig. Var hos tandläkaren igår och då bestämde jag mig för att bleka mina gaddar efter jul. Det var inte särskilt dyrt 2300 kronor för att göra en skena till tänderna, sedan får man med blekmedel till åtta gånger. Sedan kostar sprutorna bara 100 kronor styck när man vill bättra på i framtiden. Så det får det bli efter nyår. Det där med laserblekningen var inget att sattsa på enligt min tandläkare. Det blir inget bra resultat och man måste ändå göra om samma procedur flera gånger om. Den här behandlingen sköter man hemma när man sover. Praktiskt värre.

Sambon är i Las Vegas just nu och roar sig på en välförtjänt semester. Dock ringer han hem mer än någonsin när vi har vår älskade dotter. Han vill veta hur hon mår och vad hon gör. Martin sa att det var synd att han inte tog med en liten tröja som nelly haft på sig att lukta på. Han längtar så efter henne.

Jag ska styla vårt hem i helgen har shoppat en hel del på Ikea och sedan ska det renoveras för fullt. Mitt efterlängtade dressingroom ska bli till och sedan ska vardagsrummet få sig ett lyft. Längtar! Ska överraska min älskade sambo när han kommer hem.

Nelly, jag och pappa ska åka och hämta min nya bil idag. Ska bli roligt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen. Ringde idag, men fick inget svar på din telefon. Tänkte bara kolla läget mer Er! Hoppas ni får en trevlig Lördagskväll. Kram Johannah

2008-10-24 @ 20:45:25
URL: http://johannahandersson.blogg.se/
Postat av: Lisen

Hoppas att ni har det bra! tandblekning! jag vill också! Blev det bra? Ser man resultatet med en gång? Ivrig!



Kram Lisen

2008-10-30 @ 18:53:19
URL: http://lisenlife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0