En tjuvtitt på mitt dressingroom

Dock är inte bilderna något vidare. Svårt att fota i ett så trångt rum. I helgen ska rummet förhoppningsvis färdigställas...




Här saknas det upphängningen för kläder som ska hängas. Det håller min svärfar som är finsnickare på att bygga.




Älskar den fina fondväggen. Tapeten kommer från kollektionen Linné från Boråstapeter. Dyra rullar, men underbart mönster. Har alltid drömt om en vit puff i mitt dressingroom.



Dessa smarta byxhängare från IKEA byggdes in i vita köksskåp. Vi brukar annars ha det mesta i ek. Men kontrasten mellan det vita och det bruna blev fint.




En vägg full av Magnolia. Den vita spegeln går att vinkla ut i rummet.




Lite svårt att fota ett sådanat litet rum.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh vilken snygg tapet! Forskat ngt mer i om det är ngn som skall till örebro efter dopet? Kram kram

2008-10-31 @ 10:53:18
URL: http://johannahandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint det blev!

Kramar

2008-11-01 @ 18:16:39
URL: http://vickeyvire.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Åh ser att du har tapetserat med "Linné" tapeten..
Du råkar inte ha kvar någon tapet utav den Boråstapeter "Linné" ? Jag har själv tapetserat i köket men det fattas en kort våd ovanför kaklet..Och nu har tapeterna utgått...
Hör gärna av dig ifall du har en bit eller en rulle över! [email protected]

2012-08-31 @ 12:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0