En modig och vacker tjej...

Det är precis vad min älskade lillasyster Sara är. Hon har precis tagit ett stort kliv i livet och flyttat upp till vår kära huvudstad för att starta upp en ny skoaffär som hon fått jobb på. Jag är så otroligt stolt över henne. Hon är en sådan modig tjej som bryter sig loss från tryggheten och prövar nya saker. Det beundrar jag henne för. Hon gör mycket som jag inte skulle våga. Dessutom har hon träffat en oerhört trevlig kille som hon ska flytta ihop med. Alla i familjen tycker om Staffan.

Sara har så många fina kvalitéer förutom att hon är en modig tjej. Hon är vacker, smart, snäll, rolig, busig, omtänksam och världens snällaste och goaste syster. Nu är hon även min lilla dotter Nellys favorit.

Jag beundrar dig mycket Sara. Du har alltid sagt att du stått i skuggan av mig. Det har du aldrig gjort och kommer aldrig att göra för du är unik, du är Sara.

Kan inte sticka under stolen med att jag och Nelly saknar dig. Du är inte bara min älskade syster du är också min vän.

image828

Kommentarer
Postat av: Johannah

Jag kan inte mer än att hålla med i dessa ord. Sara är inte min syster, men jag känner henne ganska väl och har så gjort sen vi var tonåringar. Sara har i mina ögon alltid vart en toppentjej, en tjej att luta sig emot i stormen! Jag tror att Sthlm kommer bli en otrolig utmaning! Kram Johanna

2008-10-08 @ 12:42:50
URL: http://johannahandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0