Trevlig dag...

Idag har jag och min vän Rebecka varit i Askersund tillsammans med våra barn. Känns ganska fantastiskt att skriva tillsammans med våra barn. Jag är en stolt och mallig mamma. Det var för övrigt väldigt trevligt att träffa Rebecka. Vi fikade på Lilla Cafét och gick lite ärenden på stan. Känns mysigt att kunna göra en sådan sak tillsammans en vardag tillsammans med våra små. Rasmus är en liten guldklimp som gärna delar med sig av sina slängpussar.

Idag har Nelly talat och talat. Hon jollrar så underbart roligt och härligt nu. Undrar just vad hon vill berätta. Sedan skrattar hon så gott nu när man busar och killar henne. Det värmer i hela kroppen. Hon har slagit rekord i att vara vaken nästan hela dagen. Hon har inte sovit mer än en timme kanske, mellan 09.00 och 21.30. Hon håller igång. Det är fantastiskt att en fyra månaders baby kan anpassa sig så efter våra tider.

Imorgon är jag bjuden på tjejmiddag. Ska ta lite egen tid och åka in till Maria. Ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0