Pluggande på balkongen

Då har man suttit stora delar av dagen på balkongen i solen och pluggat National ekonomi. Det tar sådan tid att ta sig igenom den tunga och tjocka kurslitteraturen, men jag kämpar på.

Ska snart gå ner och lägga några laxfiléer i marinad och göra potatis och Zuccini i ugnen tänkte jag. Blir nog middag ute ikväll när Martin kommer hem. Tänkte överraska honom med lite god mat. Vi ses ju inte på några dagar nu när han ska ut på jobb så vi får passa på att umgås ikväll.

Imorgon ska jag till barnmorskan för kontroll igen. Det är lika spännande varje gång att kolla så allting står rätt till. Sedan blir det till att jobba på eftermiddagen och tjäna lite pengar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gahh vad jag längtar efter att få grilla, ar ju bara grillat korb än sålänge, så det räknas väl inte det!

2008-05-07 @ 20:14:59
URL: http://johannahandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0