Ibland tar livet en snabb vänding

Och allt annat känns helt oviktigt och intressant. När någon i ens familj blir sjuk så finns det inget annat som är viktigt just då. Då måste man bara finnas närvarande för de närmsta och stötta upp varandra när livet känns hopplöst. Lägga allt annat åt sidan och hjälpas åt. Så är det bara. Det är det som är grunden för en familj. Att man hjälps åt i svåra stunder och gjädjs i trevliga stunder.

Jag är glad att jag och Martin vuxit upp i liknade familjeförhållande och värderar saker på liknande sätt. Det blir så mycket enklare när vi nu ska bilda vår egen lilla familj. Jag är så lycklig över att Martin är pappa till mitt vårt barn. Han är en underbar människa som jag värderar högst av allt. Vi vet att man måste hålla ihop som familj för att vardagen ska fungera, men även när det blir kriser så betyder det mycket att man älskar varandra och håller ihop som familj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att det ordnar sig!

2008-05-23 @ 15:03:12
URL: http://johannahandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0