Hur kan man vara så oerhört trött?

Vet inte varför jag inte har någon energi. Jag har varit slut hela dagen. Varit yr, mått illa och bara velat dra täcket över huvudet. Visst är jag med barn och sover dåligt om natten, men så här olidligt trött trodde jag inte att jag kunde bli.

Martin är på jobb igen,jag längtar redan efter honom. Han var så gullig och skulle bjuda mig på mysmiddag i Örebro i tisdags kväll. Vi valde Jensens Buffhouse (ursäkta stavningen) vilket visade sig vara en riktigt skitrestaurang. Vi fick inte vår mat på 1,5 timme och ingen service. När par efter par som kommit efter oss fått sin mat tog vi vårt pick och pack och gick. Ingen kompensation fick vi heller, vi fick glatt betala vår cider, cola och förrätt. Vi ska aldrig mer äta där eller rekommendera någon annan att äta där. Vi var så besvikna, vi som hade tänkt att äta gott. Men det var trevligt att småprata lite i lugn och ro. Vad jag älskar min Martin. Han är så duktig som kämpar på och jobbar. Jag är stolt över honom.

I helgen ska jag fixa hemma i huset. Göra fint i trädgården och fixa inomhus. Vill överraska Martin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0