En lång dag

Idag har jag jobbat heldag på jobbet. Har faktiskt varit en riktigt bra och givande dag. Vi har hunnit med mycket pga. av att det inte varit så mycket kunder förrens senare på eftermiddagen. Känns skönt att vi hann få undan alla varor trots att det kom 10 pall. Blir skönt för dem som jobbar imorgon att det är påfyllt och fint i butiken. Själv så har jag ledigt fredag och lördag vilket känns väldigt välförtjänt efter den här veckan. Hoppas att jag orkar att jobba några veckor till. Jag känner mig trött i kroppen när jag gjort en hel dag. Fast det är väl inte så konstigt när man är i vecka 29.

När jag kom hem tog jag och dammsög lite och bytte ut lite blommor i fönstrena på övervåningen. Det blev väldigt fint med vita pelagoner. Det är stilrent faktiskt. Känns skönt att ha städat hela huset till helgen.

Nu har jag suttit några timmar med läxorna. Ska göra några kompleteringar imorgon som jag skjutit på under en längre tid. Nu måste jag ta itu med problemet. Det är ju som sagt inte så långt tid kvar på terminen.

Nu ska jag hoppa i säng och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0