Äntligen färdig

Idag tog jag mig i kragen och gjorde färdigt mina komplettering som jag hade kvar. Fick en ny kick igår när jag fick reda på att jag fått VG på förra tentan som jag lämnat in. Hoppas verkligen att det inte är för sent att lämna in kompletteringen så här i slutet av terminen. Jag gjorde verkligen mitt bästa och försökte få med allt jag missat. Hoppas och håller tummarna för att det räcker till.

Imorse gick jag upp vid 05.30 för att äta frukost tillsammans med min älskling. Martin ska åka bort några dagar nu så jag ville gärna umgås med honom en stund innan han åkte. Resten av veckan är det Sthlm som gäller för honom. Kommer att längta efter honom det vet jag. Blev ju lite mer jobb än vad som var räknat i och med att stackars Jerker blivit dålig.

Igår fick jag även hem min nya kokbok av Lelia Lindholm som jag beställt på nätet. Vilka fina böcker hon gör. A peice of cake heter den här boken och är fylld av smarriga bakverk och matbröd. Passar mig utmärkt som älskar att baka och bjuda på en massa smarrigheter.

 
Foto: TV4


                                                                    Jag längtar tills jag får tid att testa några av hennes smarriga recept


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vadå hinna? Betygen sätts ju inte förens efter alla uppsamlingstentor har gått eller?

2008-05-21 @ 14:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0