Alla mammors dag idag

Idag känns det som om vi har firat varenda mamma som finns. Jag har firat min mamma som för övrigt är världens bästa mamma. Sedan har min mamma firat sin mamma, vilket resulterade i fika hos mormor på eftermiddagen. Sedan har pappa firat sin mamma, resulterade i att vi åt pizza hos farmor ikväll.

Martin ringde för en liten stund sedan, han kommer hem inatt. Jag stannar hos mamma och pappa i alla fall. Ska vara på vårdcentralen på kontroll för bebisen imorgon eftermiddag i alla fall. Så det är bara dumt att åka fram och tillbaka när bensinen är så dyr. Helt sjukt 50 liter kostade 710 kronor. Bränner ganska stora hål i plånboken.

Gud vad man kan längta efter en viss människa. Jag saknar Martin så otroligt mycket just nu. Vill ha någon att pussa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0