Världens bästa mamma...

Jag har tur som är berikad med världens bästa mamma. Kan man säga det? Jag visst kan man det. Mamma ställer alltid upp i vått och torrt för mig och Sara. Hon är alltid positiv och glad och hjälper och stöttar oss. Det är alltid lika mysigt att spendera några timmar tillsammans med henne.


image361

Sådana snälla lappar är mamma inte snål med att dela med sig av till Sara och mig för att peppa och stötta.

I förrgår överraskade mamma mig med en hel påse med kläder. En tunika, en klänning, ett par leggings och ett linne. Hon hade känt på sig att jag inte kände att jag hade så mycket kläder nu när jag börjar få lite gravidmage. Jag blev helt överlycklig, det var verkligen jättesnällt.

Igår var vi in till Askersund för att jag skulle handla födelsedagspresenter till min älskade lillsyster Sara. Sara fyller 20 år på söndag och det måste firas ordentligt. Längtar tills hennes födelsedag. Jag älskar dig så mycket min söta lilla syster.

Min profilbild

Världens sötaste och finaste lillasyster som jag älskar så mycket och saknar. Längtar tills du flyttar hem igen.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Vi ska vara toppenglada att vi har världensbästa föräldrar. Din mamma är så go tycker jag:)

2008-03-27 @ 11:08:04
URL: http://katarinaz.blogg.se
Postat av: Anonym

Mamma Anne är alltid snäll o glad!

2008-03-27 @ 11:28:10
URL: http://johannahandersson.blogg.se
Postat av: Sara

Älskar dig sötnöt=)

2008-03-27 @ 16:11:26
Postat av: Nina

Du är ju för gullig anna=)

2008-03-27 @ 20:56:12
URL: http://ninadiggardig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0