Storstädning

Idag har jag och Martin grovstädat vårt badrum på övervåningen. Det blev väldigt fräscht. Men nu känner jag mig helt slut efter att ha kämpat hela dagen. Har skurat i varje liten vrå. Sedan har jag lagat fiskgratäng och potatis till middag. Blev riktigt lyckat faktiskt.

Igår var vi i hos Frida och Daniel på middag. Det var väldigt trevligt att umgås och äta lite god mat. Vi tittade på Melodifestivalen och Charlotte Perelli som jag tippat vann. Jag tror att hon kan lyckas även ute i Europa med sin låt. Hoppas bara att vi kvalar in.

Den lilla parvelen som bor i min mage har en tendens att sparka runt just nu så att man får springa och kissa stup i kvarten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0