Längtar efter min Martin

som är i Norge och jobbar och sliter. Hoppas att han kommer hem snart.

Sedan längtar jag efter min syster Sara. Kan du inte komma hem snart så att vi kan ses.

Sedan längtar jag efter att få börja jobba igen som vanligt, men jag är sjukskriven fram till efter påsk. Är så trött på den svenska sjukvården som är under all kritik. Det var av högsta prio att jag skulle få komma till sjukgymnasten för två veckor sedan. Har jag varit där än?Nej. Det som var så viktigt att jag skulle få komma igång och träna mitt knä. Men det är bara att bita ihop.




Kommentarer
Postat av: Katarina

Tråkigt att vara sjukskriven :( vad hittar du på dagrana? Kram

2008-03-04 @ 21:59:40
URL: http://katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0