Känner mig duktig men helt utmattad

Idag var det bara att kliva upp ur sängen klockan 06.00 fastän det är lördag. Skulle in till Universitetet för att skriva en salstenta mellan 08.00-12.00 i politisk teori. Jag tror och hoppas att det blir ett godkänt resultat. Det kändes bra när jag skrev den. På vägen hem kände jag mig helt slut. Man blir så totalt urladdad när man skrivit salstenta. Man har pluggat och försökt att lagra så mycket information att man blir helt matt när man är färdigskriven. Kommer nog vara trött hela dagen.

Som tur är vi bortbjudna ikväll till Rickard och Rebecka. Det ska bli roligt. Vi ska fira både Rebecka och Rasmus som blivit ett år i efterskott. Ska dela ut lite presenter. Sedan blir det till att titta på Körslaget på tv4. Som sagt så känner man ju igen varenda kotte som är från Laxå. Ska bli kul att se om de lyckats med sin låt.

Igår kväll ägnade vi oss åt Let´s Dance. Har inte följt det varje vecka men det var helt klart rätt personer i final. Dessutom vann ju det bästa paret. Helt otroligt hur duktig Tina blivit på dessa veckor.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Du har inte skrivit på länge... det har väl inte hänt något hoppas jag!! Kram

2008-04-07 @ 23:41:08
URL: http://metrobloggen.se/mammishannis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0