Hemtentan klar,hurra....

Nu är äntligen den hemska hemtentan klar och jag känner mig faktiskt riktigt nöjd med mina svar. Har lyckats kopplat ihop svaren med mycket kurslitteratur som vi läst och sedan har jag en hel del egna åsikter också som jag tror väger tungt. Får hoppas på det bästa. Det var ganska höga poäng för att bli godkänd. Nu är det bara att ladda om till nästa tenta som jag ska skriva på lördag mellan 8-12. Bara att bita i det sura äpplet. När ska man få ett liv utan studier? Det är inte roligt längre...


Kombi Vagn Grön

Den här barnvagnen ska jag nog införskaffa mig i. Den går lös på 4500 kronor. Fast det är en relativt billig barnvagn trots allt. Tycker att den passar både till en kille och en tjej faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefin barnvagn.. och den var faktiskt billig jämfört med andra vagnar...!!!

2008-03-25 @ 23:06:36
URL: http://metrobloggen.se/mammishannis
Postat av: Katarina

Ska bli så kul när bebisen kommer =)

2008-03-26 @ 20:28:11
URL: http://katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0