Förbaskade knä...

Det har nu gått över en månad sedan mitt knä hoppade ur led i Sälen. Hoppar fortfarande på kryckor och har ont. Var för första gången hos sjukgymnasten i Laxå för att titta på mitt knä och inleda träning. Det var fortfarande svullet enligt henne och i fel vinkel. Fattades tillexempel 15 grader till att få ner knät i britsen. Antagligen är ligamentet rejält skadat och jag har fortfarande blödningar i knät eftersom det värker så. Fick ett antal övningar som jag ska göra tre gånger om dagen, sedan ska jag komma tillbaka dit på fredag. Får nog räkna med att ränna där en hel del framöver. Men jag måste bli bra i mitt knä. Det är viktigast av allt. Kommer ju bara bli tyngre och tyngre under min graviditet.

Igår kväll var Martin och jag till Marieberg en sväng och handlade. Det var mysigt.

När vi kom hem tittade vi på American idol. Vi fick världens skrattanfall Martin och jag. Vilka idioter en del är som ställer upp i det där programmet.




Det är inte mitt knä på bilden. Men så här ser det ut när ett knä hoppat ur led. Usch och fy. Som tur är såg jag aldrig knät under termobyxorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0