Blev utmanad av syrran att avslöja sju sanningar...

Ska försöka mig på att avslöja sju sanningar om mig själv, och utmana några vänner.

Sju Sanningar

Berätta sju sanningar om dig själv.
Utmana sedan sju andra personer.

1. Jag ska bli mamma i sommar.
2. Jag är sjukt beroende av att shoppa kläder.
3. Jag älskar Martin hejdlöst av hela mitt hjärta.
4. Jag älskar rött vin och god mat.
5. Jag dricker inte kaffe och tänker aldrig bli en kaffedrickare.
6. Jag äger ett hus på 200 kvadrat.
7. Jag saknar min syster Sara dygnet runt.

Jag utmanar dessa underbara damer:

Nadja - nadjisen.blogg.se
Hanna - metrobloggen.se/mammishannis
Johanna - johannahandersson.blogg.se
Liselotte - ettolesil.blogg.se
Katarina - syrrans kompis och min bloggfixare
och alla övriga som vill avslöja något spännande för omvärlden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0