Tvättat hela dagen lång...

Ja då har man varit duktig och tvättat hela dagen lång. Känns konstigt att se alla dessa små söta barnkläder hänga på tork. Kände att jag var tvungen att tvätta upp dem så att det finns lite färdigt ifall man skulle behöva åka in till förlossningen. Det är ju faktiskt bara fem veckor kvar nu...Spännande.

Var på kontroll härom dagen. Fick beröm för min fina mage av barnmorskan som jag ska ha resterande tid. Ulla har gått på semester. Jag har ju haft tur som inte fått en ända bristning på magen. Det berodde dels på att man inte har anlag för att få det och för att man har en bra hudtyp. Jag fick väga mig och vågen visade att jag gått upp 10 kg på snart 9 månader. Det ska man vara glad för. Har ännu inte lagt på mig något på mig själv, utan det är vatten och barnet som väger. Någon gång ska man väl ha tur här i livet. Annars var det mesta bra. Hade dock på tok för lågt järnvärde men det skulle jag lösa med att äta jordgubbar och grönsaker.

Vi passa på att gratulera min vän Nadja som fick en liten söt flicka den 23 juli. Änglah ska hon heta. Grattis grattis vännen. Ser fram emot att se den lilla tösen någon dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0