Shopping

Idag tog jag en sväng till Marieberg för att shoppa lite. Passade på att luncha med syrran när hon hade matrast från Din Sko. Jag har bestämt mig för att man behöver ju inte vara sunkigt klädd bara för att man är gravid. Så jag shoppade en hel del:


En tröja i organisk bomull
En tunika
En skarf
Ett par solglasögon
En t-shirt
Två par skor
Ett bäddsett till bebisen
Plus lite annat smått och gott

Den nya delen av Mariebergs Köpcentrum är jättefint. Massor av bra shopping. När jag stod i provhytten på Gina Tricot så gick brandlarmet och alla ombads att gå ut. Så det var bara att kasta på sig kläderna och gå ut. Efter en stunds väntan fick alla gå in igen.

Varje gång jag får sms så tror jag att min kära vän Nadja har fått sin bebis. Jag går på helspänn varje dag. Jag tänker på dig ska du veta om du läser det här.

Imorgon ska jag hämta min älskling vid tåget i Hallsberg. Längtar dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0