En liter jordgubbar...

Fick order om att äta massor med jordgubbar för att få upp mitt järnvärde. Så idag har jag försökt att äta en hel liter själv i medicinskt syfte. Kommer säkert att föräta mig på jordgubbar efter den här sommaren. Men än så länge är det riktigt gott.

Har passat på att städa lite inför helgen och handlat all mat till trerättersmiddagen. Ska bli roligt att bjuda på stort kalas på lördag. 12 stycken gäster blir det. Älskar att annordna middagar och kalas.

Just nu längtar jag efter Martin något fruktansvärt. De ska riva scen inatt så han kommer inte hem förrens framåt morgonkvisten. Imorgon kväll är vi bortbjudna vilket ska bli skönt.

Jag jobbar min sista dag innan jag går på föräldraledighet, känns otroligt att jag ska bli föräldraledig. Men härligt ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0